Periperihan Sağlık ocağına rutin kontrol için gittim aşı olmam lazım hemşire gebelik boyunc aşı yapılmayacağını söyledi hiç bir aşımı olmicam dedim evet dedi 😑 neden olabilir hiç aşı olmadım daha dördüncü gebeligim
psychologist Periperihan tetanoz aşısı oluyor sadece ? Eğer diğerlerinde yaptırdıysan 5 yıl koruyucu oluyormuş ondan demiştir belki