gamzecngz Merhabalar Kayseri Erciyes tıp fakültesi ile ilgili sorum 33 haftalık hamileyim muaneye gitmeyeni doğuma kabul etmiyorlarmış doğru mu acaba ? Bu ikinci hamileliğim ilki muane olsun doğum olsun hepsi orda oldu ama bu hamileliğimde Gaziantede olduğum için gidemedim kabul ederler mi acaba
Temmuz-3407 gamzecngz benim bulunduğum il de de aynı şey geçerli kontrollere gitmediyseniz devlete doğuma almıyorlar
Seferyehatun gamzecngz öyle şey olurmu hiç canım. Sen annenin yanında erken doğumun olsa acile kaldrilsan, muayeneye gelmedi bakmayacagizmi diyecek? Öyle bir şey yok. Mecbur bakacaklar seni ortadami bırakacaklar, özele bile gitsen bakar hiç endişe etme