Bende aynı durumu yaşadım . Adetim gelmedi ortalama bir hafta sonra test yaptım negatif çıktı . Sonra doktordan randevu aldım heralde başka rahatsızlığım var diye aklıma neler geldi genç yaşta erken menopoza mı girdim falan 😅 bir hafta daha geçti eşime dedim iyi testler varmış en erken gebeliği bile gösteren onlardan aldık kıpkırmızı çizgi çıktı 😍 geç döllenme olmuş bende o yüzden çıkmamış ilk testte . Şimdi çok şükür 2 buçuk aylık hamileyim 💕
Ateşini ölç hamilelikte bir derece yüksek çıkarmış . Ben ordan anladım daha çok kesin hamileyim dedim