Merhaba 🌞 ben 39 haftalık hamileyim dün ev işi falan yaptım baya halı falan kaldırdım yorulmuşum haliyle yürüyüşte yaptım yatarken sadece belim ağrıyordu. Sabaha karşı 4 gibi idrar için tuvalete kalktım ondan sonra ağrılar başladı hem bel hem karın ağrısı sanki affedersiniz büyük tuvaletim gelmiş ve idrarım gelmiş gibi ve ağrı ve tabi bebek sertleşiyordu ilk önce dakika tutmadım sonra dakika tuttum 7-8 dakikada bir giriyordu ama bi girişinde çok ağrılıysa ikincide okadarda çok ağrılı ağrılı değildi. Benim acı eşiğim yüksektir bekledim evde suyum ve nişan gelirse öyle giderim doktora dedim ve uyumaya çalıştım saat 9 gibi ağrılarım 30 dk da bire düştü ve şu anda çok az ağrım var. Doktora ve ebeye gitme şansım var ama yurt dışındayım ve dil bilmediğim için ilk önce buraya yazmak istedim böyle birşey yaşayan var mı ☺️ Allah hepimizin yardımıcısı olsun inşallah 🌸