clskmuge Merhabalar herkese🙂 Adetim yine gecikti 10 gun ve test sonucum negatif? Adet neden gecikir? Ben Tiroid hastasiyim ve suan tiroidim 0.49 yani normal.? Gecikmenin nedeni ne olabilir? Kan testi yaptim 0.15
tubaag clskmuge tiroid ilaçları kullanıyorsan eğer onlar adet düzensizliği yapabiliyor akrabamızda kullanıyordu adeti sürekli gecikirdi çünkü
_merveksk Troid hastasiyim bende o etkilemez canım sürekli korunmasiz ilişki etkiliyor mevsimsel değişiklikler felan
Nurciv Benim adetim En son 2 ay gecikti stressen dedi doktor. Birde pco varsa Oda düzensiz adetin bas düsmani