Eliifff Canım Ben SGK müdürünü arayıp sordum 32. Haftada çalışmaya devam edeceksek çalışabilir raporu almamız gerekli ama 37. Haftada kesinlikle rapor almamız gerekiyormuş çünkü işverene doğuma son 3 hafta kala hamile birini çalıştırmanın cezası varmış bu arada doğum izni de toplamda 112 günmüş devletin rapor ücretini ödediği gün sayısı yani 4 ay bile değil