Ogretmenim7 Kızlar sürekli açlık hissi yaşıyorum acıkıyorum yani midem bulanıyor yemesem.Ama halbuki 1 saat önce kahvaltı yapmışımdır hatta daha az sürede de oluyor.Sizde de oluyor mu nasıl engelliyorsunuz ?sürekli yiyorum bu sefer iyice şişeceğim😖
Ogretmenim7 Engzlevlt En iyisi onu yapmak da oda pek kesmiyor🤦🏽♀️Artık bebek büyümeye başladıgı için mi yaşıyorum bu durumu 🤦🏽♀️İhtiyaç daha da artıyor
Uhan Ogretmenim7 evet erken baslamis 😅 hamileyken sebebi oldugu icin insanin dahada yeme istegi artiyor ben onu anladim😂
Ogretmenim7 Uhan Ya maalesef öyle oluyor ama engellemeye çalışıyorum ben 😂yoksa böyle gitmez yürüyüş yapıyormusunuz
Uhan Ogretmenim7 yasaklardan dolayi yapamiyorduk yürüyüs ama ev maraton gibi 3 yasinda bir kızım var😅