Kızlar merhaba ben ayın 28inde detaylıya gidicem şu an 17+4 hamileyim daha cinsiyete doktorlar kesin bişey demedi bi doktor %90 erkek dedi kendi doktorum belli olmuyo dedi şimdi sorum şu detaylıda kan alıyolar mı tok karnına gitsen olur mu kan alırlarsa değerler de oynama yapar diye sordum 😊