gammisi Kizlar selam, asiri burnum tikali ne tuzlu suyla ne normak suyla gecmiyor nefes alamiyorum ve artik bas agrisi yapmaya basladi. Burun spreyi dr onermiyor ama boylede nefessiz kalicam iyice kotu olucam bana bi akil verin kullanan var ki sprey 😭
gulin-35 gammisi benımde aynı ya hamılelıkte oluyormus hırmonlardan dolayı vıks suruyorum yatarken az da olsa acılıyor
Mrc34 gammisi bana doktorum hiçbir sprey vs oneremiyoruz demişti. Burun bandı kullaniyorum Bazen gündüzleri bile. Bı nebze rahatlatiyor
karpuzayse gammisi canım ben de inan senin gibiyim burnumdan asla nefes alamıyorum doktoruma söyledim iliadin diye bi burun spreyi al dedi aldım biraz açtı çok şükür dr sor alabilirsin
Dyg61 gammisi bende de çok işe yaramıyor maalesef cold mix damla var o da biraz ferahlatıyor ama tam açtığı söylenemez
karpuzayse gammisi valla doktorum dedi bana da yoksa kafama göre kullanamam zaten 🤷🏻♀️ İnşallah tez vakitte atlatırız ya 🙏🏻 Benim kulaklar da duymuyor 😂
kelebegimm07 gammisi bana tek işe yarayan şey deniz suyu eczanede satılıyor paket paket tuzlar var içine dokuyirsun şişenin suyunu dolduruyorsun burnuna sıkıyorsun çok işe yarıyor bas ağrısını bile aliyor
Yildizanne gammisi Viks kullanın gece yatmadan önce nefesinizi açar en azından yatana kadar ben çok çektim baş ağrısı bide duştan sonra saçınızı mutlaka kurutun