yesilkahve ya ben 36 haftalikken doktora gitmeden önce agda yapim demistim sanirim bi tahris oldu orasi ve ic camasirimda minicik bir leke gordum sonraki gun doktoruma soyledim, o da 37de yapacaktım ama şimdi yapayım cati muayeneni dedi ve yaptı. Muayeneden sonra kanaman olabilir lekelenme seklinde diye uyardi. Millet cati muayenesinden sonra doguruyormus bende minik bir leke bile olmadi ya😄 mecbur bu hafta yine bakacak, olmazsa haftaya yine. Bakarken bakarken doguruversek😄