TansuB kuzum bende roxy aldım inanilmazzzz güzel granül toz sabun diye geciyo sanirim unuttum kokusu olsun o güzel yıkaması olsun ben çok memnunum 12 TL felandi ben ilk heves ettim Dalin alayım uni alayım diye annem bunu önerdi ve bidaha hep bunu kullanicam