demet2020 Kızlar 36 haftalık olduk artık. Kıyafetleri yıkamaya başlayacağım bugün. Bebişin kıyafetlerini kurutma makinasına atan var mı aranızda? Atsam mı, atmasam mı bilemedim 🤷🏼♀️
Asyadilan1 demet2020 ben atmadım çünkü yok :) güneşe asabileceğiniz balkonunuz varsa güneşte kurutun yokaa çamaşır askılığında. Ben kurutma makinasının çamaşırlara zarar verdiğini düşünüyorum. (Üniversitede çok başımıza geldi o yüzden )
Elifmstf demet2020 bebek camasirlarinin kurutma makinesinde kurumasinin uygun olmadığını biliyorum canım balkonda kurutmalikta kuruttum ben