Hanımlar haftaya sezeryan günü aldık mecburen. Hep normal istiyordum ama korktuğum başıma geldi
suyu az olduğu için ve çatım da darmis sezeryan olmam gerekiyor hala sindiremedim. Sezeryan hakknda hiç bişey bilmiyorum nasıl çabuk toparlarim sütüm gelir mi dikişler vs çok acıyor mu tavsiyeleriniz önerileriniz neler bir de gecelik mi pijama mi rahat olur