my_little_miracle PoPe bir isim güzel diğeri değil hep böyle ayarlamışsınız o yüzden Asya Ege diyorum
orkidehaniimm PoPe yok hayır ilkim koymadım ben onun özel bir anlamı vardı benim için ☺️ henüz karar veremedim ilk gebeliğim benim de 18 haftalığım daha bakalım fikirler çok değisir kiz ismi bulmak zor ☺️