Merhaba kizlar 24+4 haftaligim dusuk riskim vardi cok sukur onu atlattik ama her ay leke gibi kanamam olurdu mayis ahinda hix olmadi doktor gunkuk hayatina donebilirsin demizti oyle de yaptim dun yine kanamam geldi acile gittik ulstasindan bakdi bissy cikmadi nst ye bagladi sanci da cikmadi alttan muayne etti acilma kanama alani hic bisey yok cok sukur bi sorun yok dedi sadece vajina icin de yara var dedi sizce neden boyle oluyo bu durumu yasayan var mi cok korkuyorum uzuluyorum