edaduzenkosar benim son bir aydır oldu halsizlik 38 haftalık oldum. 32. Haftaya kadar çalıştım belkide ondan dolayı halsiz kalmaya vaktim olmadı 🙄 ama şu son 1 aydır resmen ev işi eziyet gibi yataktan kalkmak hareket etmek çarşıya bile çıkmak hiç ama hiç gelmiyor içimden herşeyden çok uzaklaştım 😥 az kaldı sabır diyorum ama belirtide yok olsada yalancı sancılar falan 😕