Bursa da da zübeyde hanım bu konuda sabıkalı 5 aylık hamikryekn gittiğim doktor karnımı mıncıklayıp emin misin hamile olduguna demişti napıysnz deyip cıktım 19 yasındaydım, regl olamadığım için gittiğim baska bir doktor bana piyasadan kaldırılmış ilacı yazdı 🤦♀️doktor hastane gercekten şans işi