Merhaba kızlar benim böyle bir rahatsizligim var beyin cerrahisine bugün normal doğum yapabilirmiyim diye danıştım.Fazla ıkınma nin zararı olabilcegini söyledi kadın dogumcunla karar verirsiniz dedi rapor yazamicagini söyledi.tercihi bana ve doktoruma bıraktı.boyle bişey yaşayan varmı