Kızlar merhaba 2 konu danışacağım sizlere 18+1 iz bugün.
1-Normalde halsizliklerim daha önceden başlamıştı ama haftasonundan itibaren daha bir arttı sanki biri beni dövmüşte bırakmış gibi elimi kolumu kaldıramıyorum bugün işime bile kalkıp gidemedim
Siz de böyle durumlar yaşıyor musunuz haliniz durumunuz nasıl ?
2- İsteyerek bilinçli bir şekilde hamile kaldım fakat hamile kalmadan önceki enerjimi hareketli halimi hayat akışımı ( Temizlik, gezme vs) bazen özlüyorum eskisi gibi enerjim halim olmadığı için bir şeyler yapamamak arada modumu düşürüyor zaten hormonlar çok hassas aynı durumu yaşayan var mı?