Bebeğim neredeyse 41. Haftaya girecek bu sabah sağlık ocağındaki ebe arayıp günümün geçtiğini söyledi ve hastaneye gitmem gerektiğini iletti bende araba sıkıntısı olduğu için yarını beklemek zorundayım korkuyorum acaba bebek kakasını yer mi diye kaçıncı haftada bu ihtimal var acaba bilen var mı 😏?