bende 12 haftalığım hala ne mide bulantısı ne kusma ne aşerme hiç birini yaşamadım.eşimle diyoruz artıq eve bir ultrason almak lazım her kontrol vaktine kadar beklemek zor vakit geçmiyo sanki inşallah bu hafta sonu kontrolumuz var her şey yolunda olar inşallah. Hep diyordum benim neden midem bulanmıyor yaa niye bir şey hiss etmiyorum normaldan bir farkım yok