BurcuGorkem Baby me nin bebek bezini kullanıp memnun kalan var mı? Yorumlarında hiç kötü yorum görmedim ıslaklık gostergeside varmış iyi ve uygun geldi bAna 🙄
Birkiz BurcuGorkem bende aldım ama henüz kullanmadım yorumlara bakılırsa gayet iyi yazmışlar prima falan çok pahalı
Narin9 BurcuGorkem ben kullanmıştım canım gerçekten güzel beğendim iz asla yapmıyor çok tatlı deseni var