Hazar123 benim de riskli çıktı ama detayliyi bekliyorum. 14. Hafta da erken detaylı yaptırdım. Ultrasonda her şey yolundaydı. Doktorum da sağlıklı görüyorum ben dedi. 2 farklı doktora da gittim onlar da aynısını dedi. Şimdi 21. Hafta da tekrar detayliya giricem. Inşallah onda da her şey yolundadır. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki gerçekten çok stresli bir durum. Inşallah hepimiz sağlıkla alırız yavrularımızı kucağımıza