EbruOdaba Merhaba, 12+3’te bende aynı şeyi yaşadım. Çok az bir kanamam olunca doktora gittiğimizde anlaşıldı. 2 gün hastanede yattım. 15 gün ise evde istirahat ettim. Bol su içtim, progrstan kullandım. Yemek yemek ve lavabo haricinde hiç kalkmadım. 15 günün sonunda kontrolümde kanama alanı kaybolmuştu çok şükür🙏🏼 Şimdi 30 haftalığız🙏🏼☺️