4 haziranda doğum yaptım ve dün taburcu olduk eve geldik. Ikiz bebegimin biri küvezde kalacak. Kolostrum geldi ve çoğaltmak icin emzirme sonrası sagıyorum. Bazen yüksek sağarak yogun bakımdaki ikiz bebegime yolluyorum ama göğüs ucumda hassasiyet oldu. Ayrica evdeki bebegimin kilo kaybı oldugu icin 2 yada 2.5 saat arayla 1 sefer sadece anne sütü emzirirken diger sefer göğüs ucu koruyucu aparatın arasından beslenme sondasiyla mama vererek emzirme yapiyorum. Bugün bebegimi uyandiramadik anne sütü emerken cok uyuyor ama mama ile emzirirken uyusada emmeye devam ediyor ama aynı anda beni de emiyor mu bilemiyorum sonda sebebiyle hissedilmiyor. Suan ac kaldı diye üzülüyorum. Tavsiyeniz var mı? Lohusayken ne yenir ne yenmez bilmiyorum ac kaldım resmen annem de bana soruyor ama her sey yasaklı sanki lohusaya.