Akin_Ceren Merhaba kızlar. 35.haftalık hamileyim dünden beri karnımın sol tarafına oğlum toplanıyo ve çok canım acıyo konuşamıyorum kımıldayamıyorum çok kötü bi batar hissi Giriyo aranızda böyle olan var mıydı neden oluyo acaba ???