Merhaba güzel hanımlar benim leke ile başlayan sonra gün gün yoğunluğu değişen kanamam var doktor tarlusal verdi prolaktinim 66 çıktı regli gördüm ama regliden sonra lekelenmem durmadı prolaktin düşmesi için dostinex kullanıyorum ama hala bu leke mi kanamamı desem bi türlü geçmiyor bunu yaşayan var mı bilgi verirmisin ()bazen siyah bazen kırmızı geliyor leke bazen yoğun bazen az )