Kubraylmz0 36 haftaya geldim artık gaz sancılarım artmaya başladı sizde de oldu mu ne iyi geliyor fikir verebilecek var mı 😔
Leylaalin Kubraylmz0 Evet 😒 bi ara sancim geldi sandım lavaboya gittim afedersiniz ama sihal olmuşum bu ara Kays’ı yiyorum yeni çıktı mevsimi diye sanırım o yapıyor sizde gaz yapacak bi şey yiyorsanız ondan olabilir