Yasinimm doktorum bir şey demedi belki benimki o kadar yüksek değildir bilemedim ama ben testlerimi sağlık ocağında yaptırıyorum oradaki doktorda hamilelikte yukselir normal dedi geçen ay yine yaptırıp sonucumu doktora attım hatta kolestrolum çok yüksek dedim o da normal çıkmış olması dedi