Aysegulbaby Kizlar merhaba ben 10+1 hamileyim ben hamilelikden önce tatliya bayilirdim suan hic ama hic sevmiyorum tatli seyleri sizce kız mı olur erkekmi ? 😊
Mavi1 Aysegulbaby tatlıdan tiksindim neredeyse hala öyle önümler kekler baklavalar gelip geçer ama uzanıp bi çatal yemem. cinsiyetimiz erkek. Ye tatlıyı çıkar hakkıyı tezini çürüttüm diyorum 😊
Makbuss Aysegulbaby eksi yedim onceki gebelogimde kizlarim oldu simdi ben de 11 haftalik hamileyim kafayi et peynir ve tuzlu domatesle bozdum acaba benim neyim olacakki
Aysegulbaby Bi kac kisiden dha erkek olabilir die duydum aslinda tam tersi ye tatliyi dogur hakkiyi ye ekşiyi dogur ayseyi derler ama ben tursuda yiyemiorum 😊
gamzebella Makbuss bende 11 hafta 4 günlüğüm 9 ve 10. Haftalarda tuzlu domatese takmıştım kafayı çok enteresan 😂
Slnmlh Makbuss et ve peyniri her öğünde yerim. Öğün olmadan bile yerim😁 Erkek bebek bekliyorum 17+3üz
edaduzenkosar Aysegulbaby ben 7 haftalik hamileyim onceden cok severdim tatliyi simdi bende sogudum 😂
Elanaz Aysegulbaby Bence hiç belli olmaz. Ben hep ekşi istedim. Tatlı görmek bile midemi bulandırıyordu. Oğlum olacak.
Betuluus Aysegulbaby benim canım hep tatlı çekti canım erkek bebişimiz ama ekşiden nefret etmedim Yani yeri gelince ekşide yedim😂
Aysun2834 Aysegulbaby cnm bende seninle aynı durumdaydım tatlısız hayat düşünemeyenlerden ama hamileliğimde çok tiksindim sadece limon aşerdim diyebilirim ne kadar doğru bilemem ama kızım olucak Allah nasip ederse
PnrBkr Hiç belli olmaz valla canım bn eksiyi çok severdim hamilelikte sürekli tatlı yemek istiyorum 30 haftalık hamileyim ve prensesimi bekliyorum 😃😃
Aysegulbaby Bende bazi arkadaslara soruyorumda kizi oldu arkadasimin oda sabahtan aksama bi kutu cikolata yedim dedi bende dedim hic sevmiorum nefret ettim adeta dedimm belki oglun olur dedi de bi kac yerdende duydum bole olup oglu olan tanidiklarim vardi bendee merakliyimm 🤔
Aysegulbaby ebruaren demekki tam tersi durummu oluyor bende cok severdim sogudum sende sevmezken sevmişsin rabbim saglikli versindeee yanii insan heyecanlaniyor