Mumandbaby 14+4 haftalığım. Folik asit kullanımım bitti. Doktorum iMom omega kahverengi kutulu bir vitamin kullanmamı söyledi. Aranızda kullanan oldumu ya da kullanan var mı?
DiDoCe Mumandbaby Evet arkadaşım hamileliği boyunca kullandı bebişin gelişimi hep iyi seyretti bende krilom omega 3 kullaniyordum bebeğimin kilosu ve boyu biraz az 10 gündür imom a gectim bende o yüzden bugün kontrole gidicem bakalim fark yaratmışmı 🤷♀️
midekoruyucu Mumandbaby ben kullanıyorum yaklaşık 20. Haftadan beri. Balık yemekten midem bulandı doktor ilaca geçelim dedi öylece başladık 🤷🏻♀️
neslihann7 Mumandbaby İmom kullanmadım canım bilmiyorum o yüzden doktorum bana easyfishoil verdi başladığımdan beri bunu kullanıyorum tadı güzel olduğu için bulantı vs yapmıyo çok iyi