07-02-2019 Kızlar idrarda enfeksiyon wardi 2 farklı antibiyotık kullandım doktor tekrar test ıstedı crp 8 cıkmıs ne demek bilen war mı? Aralık deger en yuksek 5 diyor ama bnm 8?
midekoruyucu 07-02-2019 enfeksiyon geçmemiş sanırım, 5 olması gerekirken 8 çıkmış ama çok da bi fark yok 🤷🏻♀️ Doktorunuz daha iyi bilir yanlış yönlendirmiyim
Gmzclb 07-02-2019 karaciğeriniz enfeksiyona karşı savaş açıo salgıladığı bi hormonda crp yükselmesi enfeksiyon olduğu anlamına geliyor. Doktorunuz takip etmeli arttığında tehlike teşkil edio antibiyotik başlanıo ama sizin daha çokda yüksek değil takip önerebilir ama aksatmayın
AkademisyenAnneee 07-02-2019 vücudunuzda enfeksiyon var kanınıza geçmiş. 5 ve altında olması lazım . Normald antibiyotik ile geçmesi düşmesi lazım . Sıkı takip yapın düşmezse Allah korusun bebeğe geçip bebeği etkileme ihtimali var
Brcarss 07-02-2019 Kandaki enfeksiyon crp.. eger idrar yolu enfeksiyonunda var ise muhakkak tedavisini ol.. cunku ben bu sebeple erken dogum yaptim.. crp de yuksek cikmis 43 tu bnm. Bebege gecmis enfeksiyon
Alaz34 @07-02-2019 Vücudunuz da enfeksiyon varlığı olduğu süreçte bu enfeksiyona karşı o esnada karşı savaşan mikroorganizmaların (C-Reaktif protein) değeri.
07-02-2019 AkademisyenAnneee anladım bugun gıdıcem zaten doktoruma sadece sormak istedım cok TeSeKkür ederım
serenty_123 Benimde 2 hafta önce crp yüksek çıktı 10 du kusmayla acile başvurdum 1 hafta sonra bi daha crp istedi doktorum 1.6 çıktı değer bu arada ağır grip oldum doktorum ona bağladı düştüğü için ilaç vermedi
07-02-2019 serenty_123 bende idrar yolu enfeksiyonu we kansızlık wardı ondan antibiyotık kullandım tahlilleri yeniledi bole cıktı bakalım ne diyecek
serenty_123 07-02-2019 aynen bende de kansızlık ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı muayenede görüşürz dedi daha gitmedim 2 doktorda takıpliyim bakalım haftaya da diğerine gidicem
Nesli23 Brcarss kaçıncı haftada doğum yaptınız antibiyotik kullanmama rağmen hep aynı seviyede bende yoruldum.16 haftalık olduk.
ecemp161013 Brcarss benimde 46 oldu sancilarim başladı 3 gun hastanede yattım 15 crp ile taburcu ettiler ama yine bir iki gündür akinti var sizin bebeğiniz kac haftalik dogdu
Brcarss 07-02-2019 Ben cuma aksami dogum yaptm. Bebegim kuvezde erken dogum oldugu icin . Ve de enfeksiyon varmiş. Benden dolayi bebege gecmis. Bir hafta kalical dedi dr duruma gore cikarcaklar
Brcarss Nesli23 34 haftalik bende kullandim biraz geciyodu yine yukseliyodu sonra bnm de bir turlu gecmemsti
Nesli23 Brcarss bana da erken doğum olabilir dedi idrar enfeksiyonu yok bir rahatsızlığım yok bilmiyorum inşallah bir şey olmaz çok korkuyorum