Sağlık çalışanıyım bizim hastanede diğer 3 kadın doğum doktoruna sordum. Onlarda 3 üzeri yeterlidir, zaten adetine 1 hafta var anca yükselecek sıkıntı yapma dedi. Bir hoca da önceki öyküden kaynaklı değerin çok normal ama vereceğim ilacı iç, döllenme varsa tutunmayı kolaylaştırır dedi. Aynı şeyleri yaşayan olursa diye yazmak istedim. Hepinizin gönlünden geçen olsun inşallah 🙏