Nisrem ben tüp bebek öncesi hiç hamile kalamadım 2 yıl boyunca. Hatta tüp bebekte de ilk denememde de kalamadım. İlk denemem sonrası Taner Usta’yla tanıştım, ameliyat önerilmişti bana da ameliyat seçeneğini değerlendiriyodum o sırada. Büyük değil 3 cm civarı bi kistim vardı ama karın içi yayılımı fazlaydı, bağırsaklarda özellikle. Tüpümün biri tahrip olduğu için alınmak zorunda kaldı ama kist alınmadı tüp ameliyatında mesela. Her vaka farklı tabi, 2.bir görüş almakta da fayda görüyorum.