Neslim123 benimde öyle olmuştu. Hatta neden haftaya bir daha çağırdı sorun mu var ki dedim, 1 hafta korkarak geçirmiştim ama hiç öyle olmadı sonradan öğrendim. Sen içini ferah tut. Doktorumda da varmış biraz. Ben 11. Haftada anca duydum kalbini, o da başka doktor dinletti sağolsun. Inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini