Eymenkuzusu Kizlar var mi benim gibi 41. Haftasinda olan yoksa sadece ben mi kaldm dogurmayan. Psikoljik olarak yiprandim. Destek olabileck birileri lutfen 😔
aslannaz21 Eymenkuzusu 40+1gelmiyooooo birwzdan gidicem doktora bakim ne dicek benimde 2ci bebe bekliyoruz saglijla gelsinler insallah
Ninni234 Eymenkuzusu gelince de Allahım bi geri gitse bi toparlansam diyor insan ama böyle beklemek de çok yıpratıcı
Eymenkuzusu Ninni234 benimde bugn kontrolum var ne diyeckler merak ediyorum. 2. Cocuklar daha hizli gelir diye biliyordum yaniltiyorlar her seferinde
Eymenkuzusu aslannaz21 herhalde bu senenin cocuklari cok nazli yerlerini baya begendiler ki gelmek istemiyorlar 😊
momsboys Eymenkuzusu ilk gebeliğimde 41+3 te 4cm acılmam vardı ama sancım yoktu mecburi suni sancı ile dogum yaptım