Heisenbergesra Tüm Öğretmenlere aşı sırası geldi hanımlar aşı olacak mısınız Doktorum ol dedi ama sizlerin düşünceleri neler?
Gulce5038 Heisenbergesra ben olmadım saglıkcı eşlerine de gelmişti doktorlarım kabul etmedi siz ne bılıyosanız biz de o kadar bılıyoruz net veriler yok elde ama siz bilirsniz dedıler
endobeybi Heisenbergesra bana da çıkmış sektörden dolayı sanırım. Doktorum olabilirsin demişti daha önce ama yarın son bir teyit alıcam, bu hafta doğum yapıcam çünkü son günlerde olmakta bi sakınca olur mu onu sorucam
XxKirmizibalik Doğuma bir aydan az kaldı. Şuan cesaret edemiyorum ama doğumdan sonra doktorum da önerirse olmayı düşünüyorum