Kızlar aranızda tüketen var mı 39+4 olduk 1 cm açılmam vardı ama sancım durdu ve açılmam ilerlemiyor yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum merdiven inip çıkıyorum squat yapıyorum bugün aç karnına 1 bardak adaçayı içtim şimdi
Daha önce içen yada doktoruna danışıp tüketen var mı zararı olur mu onuda bilemedim 1 bardaktan bisey olmaz diye içtim gitti 🤷♀️