Kızlar ilk gebeliğim. 33. haftamdayım. İki gün önce nst girdim sorun yoktu bebek doğum pozisyonunda. İki gündür hareket ettikçe arada sancı gibi anlık bir şey oluyor. Normal mi başına gelen var mı acaba. Vajinama ve karnıma giriyor. Dönerken hareket ederken ağrı oluyor. Bilginiz var mı ?