Merhaba aranızda düşük yapan varmı ne gibi belirtiler oldu ben hamile olduğumu bilmiyorum ama adet düzensizliğim vardı sürekli geç olurdu 1 hafta leke şeklinde kahverengi pembe kırmızı gibi akıntı oldu dünde belime kalçama kasıklarıma vuran ağrıyla lavaboya gittim pıhtı şeklinde kanamam vardı sonra benden avuç ortası Kadar parça düştü parça düşmesiyle ağrı sancı kesildi su anda pıhtı şeklinde hiç gelmiyor normal adet kanaması şeklinde oluyor düşük mü yaptım pıhtı mi attım bilmiyorum hamile olup olmadığımi da bilmediğim için hastaneye gitmedim sizde ne gibi belirtiler olmuştu