Bgrgn38M stres yapmazsan cok kolay geçer aaa bu muymuş dersin sadece uyuşukluk geçtikten skmrası ve yürütmeye geliyorlar o zaman gerçekten cok zor ama elbet geçecek sana önerim neskafe almayı unutma günde 3 tane içeceksin 3 gün boyunca emin ol hiç baş ağrın olmaz bşrde bol bol yürü kalktığın zaman acıdan kambur duracaksın elinden geldiğince dik dur ne kadsr yapabiliyorsan her yürümende kendinde iyi oldugunu farkedeceksin ben bu şekşkde 3 4 günde tamamen ayaklandım ağlaya ağlaya kalktım ilk zamanlar yerimden yatsam evet bu kadar canım yanmayacaktı ama bu kadar cabuk ta kendime gelmeyecektim doğum yaptım birkaç gün sonra apartmanda komşulara öylesine helva yapıp dağıttım herkes kız sen sezaryen olmamışmıydın nasıl kalkabildin diye şaşırmıştı bile bunlar hep bol bol yürümemin faydaları 🥰