berenle merhaba 38. haftadayim ancak sag gogus altima ve sirtma cok fazla agri giriyo kaburgalarim sikisiyo gibi baski oluyo sag tarafima hicbirsekilde yatamiyorum boyle bir durum yasayan varmi
Humeyra350 berenle evet son haftalar öyle malesef bende 35. Haftamdayım ikizler baskı yapıyor kaburgalarımda hissediyorum
berenle benim ilk geceleri oluyodu ama uc dort gundur artik gece gunduz surekli ayaklari orada ama gece uykumdan uyandiriyo artik cok canimi acitiyo
mercimekkoftesi1 Hamilelikte organlar yukarı doğru çıktığı için yer kalmıyormuş ve kaburga baskı yapıyormuş. 1 aydır falan bende çekiyorum, normalmiş. Bi de bebeğin pozisyonuna göre baskı ve ağrı olabiliyormuş.