Lansinohun içindeki lanolin maddesi bebek için zararlı diye okumuştum yani silinmeden kullanılmaması gerekiyor diye düşünüyorum 🤔 bende 34. Haftadayım doktorum 32de lansinoh sürmemi Önerdi ben Hindistan cevizi yağı sürüyorum her duştan sonrada bebek yağı ile tüm vücudumu göğüslerim dahil yağlıyorum umarım faydası olur sonrası içinde incia nın göğüs kremini almayı düşünüyorum temiz içerikli ama herhalde emzirmeden önce onu da yıkarım gibi geliyor 🤷🏼♀️😬😬