Merhabalar . Cumartesi günü aniden bir kanamam oldu . Hıcbır sıkıntım yok ıkı gün öncesi doktorum muayene ettı. Rahmım kapalı. Bebek asagıda. Cumartesi kanamamda hemen doktora gittim. Alttan muayene ettıler. Aynı sekılde doktor kanalın kapalı, açılman yok, bebek esıyle uyumlu dendı. Bir gün hastanede yattım ne olur ne olmaz dıye. Dün çıktım hastaneden . Neden böyle bir şey olmuş olabılır.