Arifcaninannesi [url=https://www.hizliresim.com/3k4ndlt][img]https://i.hizliresim.com/3k4ndlt.jpg[/img][/url] 35+3 kizlar bir bakarmisiniz
Omerhatice Arifcaninannesi hiç ama hiç sanci yok Hepsi 25 in altında en az 60 ve üstü olması lazım sanci çıkması için.. bende yarin gidicem bakalım bizim nasıl cikicak 🤗 Benim ağrılarım sancilarim ara ara oluyor hatta bu ara sıklaştı ben cikar diye düşünüyorum
Mom789 Cok bisey anladığım söylenemez ama sanci çıkmamış kalp atışı normal gözüküyor benimde 4 gun önce böyleydi doktor Gayet iyi sanci falanda yok dedi alttaki değer için
Dilekcnkn Meris2021 Bu linke tıkla sonra üstüne bas fotoğraf yükle kısmının fotoğrafını seç indir biraz aşağıda kopyala var oradan kopyalayıp buraya yapıştır öyle olur