Anakralice 31.haftadayım izmirden amasya ya geldim 10 saat falan sürdü ama 2 bucuk 3 saat de bi mola verdik yürüdüm arabada eşimle bendim arka koltukda uzanarak da gittim oturdugumda oldu cok zorlanmadım yarın da amasyadan konyaya 1 hafta sonra da izmir e gidicem yolda doguracaksın diyolar ama hiç umursamıyorum kendimi cok iyi hissediyorum