Baskar Kızlar kızım olacak 32+1 deyiz ne zaman doğacak çok merak ediyorum siz kaçıncı haftada doğum yaptınız kız bebek erken gelir derler doğru mu🤗🐣🐣
depsizoo Baskar O eskidenmiş ya kız erken oğlan geç gelir diye canları ne zaman isterse o zaman geliyolar 😂
minikoglumm Baskar bende 31 oldum daha hafta olarak erken ama psikolojine girdim yinede ne olur ne olmaz zaten iç karnım yok patlatacak gibi hissediyorum kendimi bazen eziyetler içindeyim
seydaomer Tam 39 haftada oğlum doğdu. Şuan kızıma hamileyim ama daha 17 haftalığız bakalım o kaçıncı haftada gelecek 💜💙😊
Seymamuge 34 haftalık oldu bnde çok sabırsızlanıyorum hemen doğsun dans edelim oynayalım diye etrafta geziniyorum. hediyesini bekleyen çocuk gibiyim valla 😂