Snmzbrc 32.haftadayım ve kasıklarım taş gibi şiddetli kasık ağrım var daha önce yaşayan varmı bu bi sorun olabilir mi doktora gitmelimiyim hemen
Rumi123 Snmzbrc bebek döndüğü için o ağrı oluyor demişti doktor bana ama kontrol sırasında sorun isterseniz
gulin-35 Snmzbrc bennn🤷🏻♀️cok agrıyor doktora sordum normal dedı asagı baskı oluyor kaslar gerılıyor falan dedı ama
Seda1616 Snmzbrc bizde 32 haftalığız artık sancılar ağrılar başladı yavaş yavaş hatta bazen daha uzun bile sürüyor ama endişe etmeyelim gayet normal artık baskıları kuvvetlendi minişlerimizin doğum pozisyonunuda almış durumdalardır 🥰 çok şiddetli sürekli ve dayanamayacagınız, geçmeyen tarzda bi ağrı olduğunda doktora başvurun tabiki ama bu orta şiddetli adet sancısı gibi dayanabileceğimiz ağrılar gayet normal (yeni kontrolden geldim hepimizin ortak sorunlarını cevaplandırmaya çalışmak için doktorun ağzından yazabiliyorum emin şekilde 😝)
Gupssse Snmzbrc sabah ben de öyleydim doktorum hastaneye çağırdı nst ye alalım dedi şükür sanci çıkmadı bu aralar olabilir dedi ama insan çok tedirgin oluyor ne olur ne olmaz doktorunla görüş istersen
Damla4622 Canım bende 31.haftadayım normalmi bilmiyorum ama 2 3gündür bendede var hem kasık ağrısı ara ara bel ağrısı kramplar uzandığım zaman sağa sola dönerken bile ağrı çekiyorum
Snmzbrc Damla4622 aynen benimde ağrıdan sağa sola dönemiyorum ve regli sancısı gibi sancım var bebek hareket ediyor diye doktora gitmedim ama normal mi bilemedim🤷🏻♀️
Damla4622 Snmzbrc Sanırım bizede yardımcı olabilecek kimse yok doktoruma sordum cevap verirse yazarım sana canım 😊
islimkry Bende de var aynı şey 😒 34. Haftadayız. Ve aniden vajinaya giren bi ağrı oluyor sizde bu da oluyor mu ?
ASF123 Bendede aynı sekilde 32 haftam yeni bitti 2,3 gündür adet agrısı gibş agrı , bel bosluguma agrı girip cıkıyo, kasıklarım ağrıyo , kendimi hastalık hastası gibi hissediyorum 🥺
gulin-35 Kedisever3535 bır gun olmasa ertesı gun mutlaka oluyor 33. haftayım ama 30 dan berı boyle sureklı bı agrı var bazen hafıflıyor bazen cok sıddetlı yurumekte bıle zorlanıyorum
Hilalayzz Benim doktorum da artık bu haftalarda normal demişti önemli olan bence dinlendiğimizde geçmesi
Kedisever3535 gulin-35 bende 30+5 im bugün başladı korkuyorum ya kötü bisey mi diye. Ne dedi doktorunuz normal mıymış. Sanki vajinanın üstüne basıyorlar yürürken de aciyo
gulin-35 Kedisever3535 normal dedı kanlı leke akıntı olmadıgı surece korkma dedı sankı dedıgın gıbı ayaga kalkınca vajınam yere duscek gıbı oluyor adet sancısı gıbı cogalıp azalıyor ara ara normal dedı hatta alttan da baktı emın olalım akıntın enfeksıyonun varmı dedı oda yokmus
Snmzbrc Gupssse Valla bi iki gün bekliyim belki geçer öyle sorayım dedim ama beklencek gibi değil sağa sola bile dönemiyorum 🤷🏻♀️
Kedisever3535 gulin-35 aynen canım kasiklarim dolu dolu yürürken bisey cikcakmis gibi ve acayip bi baskı war ya birdenbire oldu