Betuledem Sarem 34+5 im, birkaç haftadır ben de yaşıyorum. Adım atarken değil ama özellikle oturup kalkarken. Sanırım hepimizde az çok benzer durum var daha önce de post açılmıştı, aynı haftada olduğumuz arkadaşlar benzer ağrıyı yaşıyorlar
Sarem Sedakbyk Berenduru Neseli5 Betuledem Mammyy kızlar doktorum bebegin baskı yaptıgını söylemişti. Şuan tekrar görüştüm baskı artmıştır leke düzenli sancı ve suyun gelirse gel hemen dedi
Mammyy Haftadayım bebek aşağıda olduğunda yürümek aşırı zorlaşıyor ve ağrı oluyor yukarı çıktığında geçiyor. Bebekler artık hazırlanıyor sanırım 😊
HavvaMerve Sarem Benimde vajinam da baya agrı var çıkacakmış gibi his var baş aşagı döndüğünden beri baya zorlanıyorum 🤦🏻♀️