umudunannesiii Kizlar biberon ve emzik alacağım genelde avent aliyosunuz biliyorum ama bebişimii o kadar iyisine alıştırmak istemiyorum normal eczaneden rasgele alıp kullanacagm sz yangını aliyosunz
Azizinannesi2 umudunannesiii ben oğluma wee bin biberon seti vardı onu almıştım simdide kızıma aynısı alcam eğer almazsa başka biberon deneyebilirsin bence ilk başta o kadar para vermeye gerek yok bence
Dilekcnkn umudunannesiii Ben ilk oğluma wee almıştım ne sonradan öyle avent aldım ne olcak ki sanki ☺️